fredag, augusti 29, 2014

DIY

Torsdagstemat hos Fabriken, som även gäller idag;) som tur är eftersom jag hade glömt det
är DIY. Jag tänkte att herregud jag har ju inte renoverat eller gjort något på evigheter…
Men så läste jag att det kan ju faktiskt vara små enkla saker man gör på fem röda som kan funka oxå.
Och då så kom jag ju på, jag hittade ju en fyrklöver häromdagen som jag satte in lite snabbt i en tavla
och gav till min älskade son för att bringa honom tur här i livet
Önskar er en fin fredagskväll.
Kram 

Johanna

6 kommentarer:

  1. Så enkelt, så fint, så sött och framför allt så omtänksamt!
    Trevlig helg!
    Kram Amie

    SvaraRadera
  2. Sååå vackert ...
    /Kram & ha en alldeles underbar Fredagskväll!

    SvaraRadera
  3. Så fint med tavlan! Ha en fin helg, kram Suss

    SvaraRadera
  4. Så fint og helt enkelt :o) God helg til deg! Klem fra Nina

    SvaraRadera
  5. Så fint! Och de där träfåglarna var ju helt underbara! Får man fråga vart du köpt dem?:)

    Ha en härlig helg!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  6. Åh, vad fin den är !

    Kram
    Anci

    SvaraRadera