lördag, februari 15, 2014

Remember..

Det här med Alla hjärtans dag, väcker lite olika känslor hos
oss tror jag, jag ser det som ännu en dag då vi kan visa kärlek
mot våra medmänniskor genom någon liten gest.
 En del slår på stora trumman och ser det som en dag 
då allt måste vara perfekt och vi måste göra något, 
helst stort och vräkigt. Men det finns ju faktiskt
 364 andra dagar då det är minst lika viktigt 
att vi visar kärlek….
Gillade den här bilden på Pinterest.
Vi var hemma och hade fredagsmys,
 jag köpte blommor på Ica, och gjorde oss en fin bukett
och min älskade man gräddade våfflor med massa kärlek;)
Till varmrätt åt vi örtvåfflor med lax eller renröra och till efterrätt
blev det champangevåfflor, med jordgubbar/hallon och riven mörk choklad.
Så ha nu ännu en kärleksfylld dag
Johanna

6 kommentarer:

  1. Mysig kväll med god mat :)
    Alla dagar är lika viktiga, värme o kärlek ska finnas i varje dag :9
    Kram på dig.
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Sååå sant!
    Här hade vi med hemmamys med lite nya blommor i en skål, lite gott att äta och bara lugn o ro.
    Duger gott åt mig:)
    Ha en fin helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Åh vad fint ni gjort åt bebisen, såg inlägget nedan!! Underbar känsla, sååå vackert! En underbar miljö.

    Kraaaam aka

    SvaraRadera
  4. Så sant! Finns ju så många fler dagar.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Du har så rätt, kärlek är viktigt ALLA dagar !

    Stor kram
    Anci

    SvaraRadera
  6. ~ Underbart ~

    &...Alla hjärtanskram alla da'r till fina dig <3

    SvaraRadera