söndag, september 30, 2012

Septemberavslutning

Nu ni avslutar vi denna månaden och denna veckan oxå
 för den delen, det känns läskigt, nu går vi in i oktober
 den månaden vi skulle fått vår efterlängtade dotter....
Har fasat för den här månaden, 
men nu är den alltså här om några timmar. 
Livet rullar så klart på, men det känns lite extra
 jobbigt i hjärtat och i magen just nu.
Men nu blir det som ett avslutat, jag ska
försöka stressa mindre och vara snäll mot mig själv
i största allmänhet, lyssna på min kropp och sova ordentligt.
 Har även lovat mig själv att börja röra mer på mig 
och och äta mindre kakor och godis......
Jag började redan i dag med en härlig långpromenad,
 visst det regnade lite, men man har väl paraply;) 
den här bilden får även bli min söndagsbild
i Fabriken. Kika in här 
för att se andra fin fina söndagsbilder.
Önskar er en riktigt fin söndag nu vänner!
Kram
Johanna

30 kommentarer:

  1. Nä,men vännen då...detta visste jag inte,så ledsen jag blir & förstår att det känns i hjärtat/Kramar om

    SvaraRadera
  2. Det är så lessamt Johanna, usch vad livet
    varit hårt mot er.
    Så fin du är när du går runt med den
    paraplyn, jättefin bild.
    Jätte kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi ja man försöker ju få till lite stil;)

      Radera
  3. En svår månad kan jag förstå. Men också en månad att minnas och låta det ljusa få ta allt mer plats. Ta hand om er!

    Bilden är så härlig. Ett ljuvligt och romantiskt paraply, som samtidigt är heltufft :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det så det ljusa måste få ta större plats i mitt liv, sorgen kväver mig.....

      Radera
  4. Off jeg vet hvordan du har det troor jeg. Jeg fikk en dødfødt sønn i september for 26 år siden og savnet er der ennå, fordi om jeg har fått to sønner etter det. Stor klem til deg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att du delar med dig♥ vi kämpar vidare....kram

      Radera
  5. Hej!
    Har inte kunnat komma in på din blogg på ett tag, men nu gick det bra igen!
    Det låter tråkigt det där du varit med om.
    Men hoppas du har det bra nu i alla fall.
    Härligt paraply
    Kraaaam Bia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi har tyvärr en erfarenhet i bagaget nu som jag inte önskar att någon ska behöva vara med om....men jag vet att hon inte skulle fått ett värdigt liv, vilket gör att vårt svåra beslut känns lite lättare♥

      Radera
  6. Tänker på dig, då får vi hoppas att jag kan bjuda på lite kul när du kommer.

    kramkramkram x flera

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är väl alltid kul när vi ses darling♥

      Radera
  7. Tänker på dig...

    Måste var så fruktansvärt jobbigt det ni gått igenom och jag kan bara föreställa mig hur du känner denna månad...

    Styrkekramar Bella

    SvaraRadera
  8. <3 tänker på er! kram från Hjo din bloggvän Sofia

    SvaraRadera
  9. Du är så stark Johanna, har följt din blogg länge nu både genom motgångar och framgångar! Att förlora sitt barn måste vara bland det värsta man kan uppleva... Kämpa på är allt jag kan säga. Kram Lisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina Lisa, vi gör som du säger och kämpar vidare;) Kram

      Radera
  10. ♥ Det gör ont i hjärtat att läsa och man vet knappt vad man ska skriva. Skickar massor av styrkekramar och hopp om bättre framtid!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ♥♥♥ det räcker med de fina orden vännen min- de värmer gott

      Radera
  11. Det är verkligen så himla ledsamt, tänker på er :(
    Varm kram Ullis

    SvaraRadera
  12. Hej fina Johanna!

    Tack så hemskt mycket för att du bidrar med fantastisk inspiration till Fabriken! Vi visar stolt upp en av dina söndagsbilder i dag!

    tina | fabriken

    SvaraRadera
  13. replica bags 168 mall replica hermes bag t8q32r1e00 replica bags louis vuitton look at this web-site y1w28a6s31 replica louis vuitton handbags replica bags high quality 7a replica bags wholesale discover this n0a28d2c47 replica bags near me

    SvaraRadera