fredag, augusti 31, 2012

Stressfritt

När man kikar på bilder från Arilds fritidshus
 känner man lugnet som råder....
Till att börja med så har han ett åttakantigt lusthus
 på tomten- jo man tackar, där skulle till och med jag
 bli lugn som en filbunke;)

Inne i hans stuga har han utnyttjat alla
 små skrymslen på bästa sätt.
Han använder en Ikeabokhylla som rumsavdelare, 
och har sängen uppe på loftet-mysigt.
Det blåa gamla skåpet gillar jag extra mycket....
På väg ut ser man hans stooora arkivskåp,
 det skulle jag vilja ha!!!!!!
och så har han en egen kottgång utanför dörren, 
som han mediterar på varje dag-
 hihi det där hittade jag visst på.....
men visst måste man bli lugn 
när man går barfota på en sån gång, 
för fort kan man ju ändå inte gå;)
de gamla besticken bildar ett vackert stilleben...
och så klart en charmig arbetshörna,
 som pricken över i:et;)
Ja med dessa rofyllda bilder, ifrån Hus och hem 
önskar jag er en riktigt skön helg.
Kram
Johanna

14 kommentarer:

  1. Vilket ljuvligt hus massor av fredagskramar Diana

    SvaraRadera
  2. Ett alldeles underbart tillhåll får man hålla med om :)
    Ha det toppenfint en fredag!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Så otroligt charmigt och harmoniskt, jag tookgillar oxå det där blå skåpet, skulle mer än gärna få flytta hem till mig! Kram vännen

    SvaraRadera
  4. Detsamma !!
    Ja, det ser mysigt ut och inspirerande.

    Kramar
    Anci

    SvaraRadera
  5. Ett så vacker krypin!!

    Trevlig helg! /Tina

    SvaraRadera
  6. Bara så himla vackert krypin...Önskar dej en härlig och skön helg .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  7. Waooo,ljuvligt vackert...
    Ha en fin Fredag/Kram Kram

    SvaraRadera
  8. Vackert!!!
    Ha en fin dag! Det är ju freeedag!
    Kram Elin

    SvaraRadera
  9. Underbara bilder Johanna tack för inspirationen kram kram Sofia

    SvaraRadera
  10. Hej
    Vackert litet sommarhus. Trevlig ägare är det också.
    Ha en skön helg
    Annika

    SvaraRadera
  11. Så snyggt:) Det där blå skåpet går inte av för hackor;)

    Önskar dig en mysig kväll:)

    Kram Johanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä verkligen inte;) detsamma till dig vännen.

      Radera