onsdag, augusti 15, 2012

Heta drycker

Funkar alltid för mig- sommar som vinter, 
och vilken tid som helst på dygnet. 
Jag önskar i bland när man jobbar natt 
eller behöver hålla sig vaken inför en tenta,
att koffeinet hade en uppiggande effekt, men icke
jag blir bara snarare avslappnad av att dricka varmt...
  Nu har jag tex jobbat natt och ska dricka ur
 min stora kopp te och sussa gott;)
Bild lånad från Leva och bo.
Att få dem serverade i en sån här vacker kanna
gör i alla fall livet lite vackrare.
Kram
Johanna

10 kommentarer:

  1. Förstod att det hänt något kul igår...!!
    Jag dricker ju inget koffein så varm choklad gäller för mig!
    Är du ledig idag?

    kraam

    SvaraRadera
  2. Oooo...jaa waooo så vacker kannan ♥
    Ha en underbar dag fina du/Kram Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken vacker kanna! Dricker sällan te men man kanske skulle börja bara för att få skaffa sig en vacker tekanna :) Kram, Marthina

    SvaraRadera
  4. Vilket vacker tekanna, det är nästan så man måste börja dricka te när man kan dricka så vackert........själv dricker jag nog alldeles för mycket kaffe....sov gott//Kicki

    SvaraRadera
  5. WOW vilken fin tekanna .Ha en fin onsdag .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Vet du, när jag läser förra inlägget så tänker jag:
    Inte bara sträck på dig utan stå rak i ryggen och var så, så stolt!!
    Fina omdömen ska man suga åt sig av=))
    Och det är klart att din erfarenhet är så oerhört viktig.

    Hoppas att du sover gott nu/Kram Hannis

    SvaraRadera
  7. Lovely tekanna, vackra ting kan jag aldrig få nog av kramar i massor finaste Johanna/Diana

    SvaraRadera
  8. Helt underbar kanna! Så vacker och på ett vackert bord ser det ut som...

    Sträck på dig fina, fina människa! Jag är helt säker på att dina erfarenheter kommer andra till nytta där du är. Att man har nära till tårar ibland, kanske till och med gråter, visar att man har känslorna med sig. Det är precis likadant på mitt jobb. Ingen har reagerat negativt för att mina ögon har fyllts av tårar någon gång. Jag har sagt som det är, att deras berättelse berör mig så djupt. Inget konstigt alls. Heja dig!

    Kramar

    SvaraRadera
  9. Wow! Kannan är verkligen hur fin som helst! En så skulle man ha...

    SvaraRadera
  10. Kannan är helt underbar!
    Så fantastiskt fin, jag dreglar....:-)
    Kram Malin

    SvaraRadera