fredag, augusti 10, 2012

Fredagsgott

Vilken underbar start på helgen jag fick, 
nämligen en extra ledig dag
så kan det gå om man samlar på sig en massa
 flex minsann;)
Passade på att fylla sömnkontot, 
har pratat i telefon med några av mina finaste vänner,
tack för att ni får mig att skratta och för att ni finns!
Sen har jag leget på balkongen och lapat lite sol,
 låter inte helt fel va?
bild från Ikea
Som om det inte räckte med det så är vi
 bortbjudna på middag i kväll,
en bättre fredag kan man knappt ha.
Kram
Johanna

9 kommentarer:

  1. Låter perfekt & underbart ♥..
    Härligt att vara bortbjudna på middag!Ha en fin kväll/Kram från mig denna ☼ Soliga FRedagskväll!

    SvaraRadera
  2. Då menar du väl mig bland dem, hihi!
    Jag har precis ätit en brakmiddag och sitter som en uppsvälld ballong framför handbollen..

    Ha så kul ikväll!

    SvaraRadera
  3. Låter härligt! Ha det så kul ikväll:)

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Vilken bonus med en extra dag :-) Härligt!! Det låter som att du förvaltat dagen väl! Ha det så trevligt i kväll!

    SvaraRadera
  5. vad härligt att kunna få ledigt! det finns verkligen inte på vår planet!!!
    Skönt att bli bortbjudna så där!
    Kram helena

    SvaraRadera
  6. Det är så härligt med sånna dagar och extra skoj när dom innefaller på en helg också :)

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  7. Vilken fin blogg du !!!! Gillar din layout....härligt med ledig dag. Kram mosterfi

    SvaraRadera
  8. Gah.. låter som en underbar fredag!! Och så himla gott på bilden, mums!!!

    Ha nu en lika fin lördag:))

    Stöööööööööööörsta kraaaaamen aka

    SvaraRadera
  9. Scheisse så sugen jag blir på oliver... utöver allt godis som snurrar runt i skallen på mig just nu. Sockerfall AB? ;) Hoppas ni fick en trevlig fredagskväll min vän, kram!!

    SvaraRadera