onsdag, augusti 15, 2012

Aningen rostig

Mellan måndag till onsdagmorgon ställde jag upp
 och jobbade två extra nätter, 
problemet var bara att eftersom jag inte var förberedd,
så hade jag inte sovit något innan första passet, 
men jag tänkte att jag sover väl gott 
efter ett 11 timmars pass- men det var hopplöst,
 det gick bara inte....3 timmar var inte tillräckligt.
så jag funderade skarpt på om jag skulle kunna jobba
 en natt till, jag tog fram mina
 sista krafter och klarade av ett 11 timmars pass till, 
men sen  när jag kom hem i morses så kan ni lita på
 att jag sov- 10,5 timme på raken!!!!
Och vet ni i morgon är jag ledig 
för sen kommer en lång arbetshelg- tjohoo;)
foto av mig från Zetas
Kram
Johanna

15 kommentarer:

  1. Långa pass...Min mIcke har 12timmars pass...
    Skönt att du fått ZzzZZzz & du...Waooo så vackra foto♥ Ha en fin kväll/Kram från mig i kvälls ☼ solen!!

    SvaraRadera
  2. Härligt att du fått sömn tillslut, visst sover man som ett barn efter sådana pass;)

    Önskar dig en härlig ledig dag imorgon
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tur du kunde sova ut efter andra natten! Förr när jag jobbade i vården kunde jag inte jobba natt, det funka inte med att sova. Jag beundrar alla som klarar det!

    Fin rostig lykta!! Var går det att få tag på en sån?

    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Anna Lyktan fotade jag på Zetas handelsträdgård här i Stockholm.

      Radera
  4. Så skönt att du fick sova till slut. Uppe i varv då är det inte så lätt. Fint och rostigt har det blivit också.
    Ha en fin vecka nu kram från Maria

    SvaraRadera
  5. Sova är jag expert på! Behöver typ bara blunda! Spelar ingen roll om det är soffa säng eller skrivbord! Kram kram!!!!

    SvaraRadera
  6. Ojoj beundrar alla som klarar att jobba i vården eller andra yrken med så växlande tider! Och fina bilder, verkligen.

    SvaraRadera
  7. Beundrar dig Johanna kramar Sofia

    SvaraRadera
  8. Jobba inte för mycket bara ! ;)

    Bilderna är underbara.

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  9. Så himla vackra bilder verkligen! Var kommer lyktan ifrån?
    Kram
    Sofie

    SvaraRadera
  10. Vilka vackra bilder!
    Och skönt att du kunde sova ut ordentligt, livet blir så lätt då!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  11. God natt snart!

    Här precis gått av mitt första natt och sen kvar.
    Sen väntar en ledig helg !

    Visst går det ibland men inte alltför ofta !
    Njuter av leidga dagen ! Kram.kram

    SvaraRadera