lördag, juli 21, 2012

Frukost på sängen

I dag blev jag överraskad med en mysig frukost
 på sängen av älsklingen,
ett helt perfekt sätt att starta sin lördag på,
 och för att bli firad på sin namnsdag oxå för den delen!
Ja, idag är det alltså Johanna som är mitt tilltalsnamn, 
men i morgon och på tisdag hoppas jag oxå på frukost på sängen 
eftersom jag har namnsdag då med...;)
Jag heter nämligen även Magdalena och Kristina i 
mellannamn efter min mormor, och därmed 
så lyckats jag pricka in hela tre dagar i fruntimmersveckan....
bild från leva och bo.
Ja nu blir det till att jobba resten av kvällen,
känns lite motigt idag, har fortfarande inte
återhämtat mig efter den där extra natten jag hoppade in och tog mellan 
torsdag till fredag. Att jag inte kunde sova något innan jag gick på
 och avverkade de dryga 11 timmarna
gör väl sitt till med att jag ligger minus på sömnfronten just nu....
Vad sk ni hitta på denna lördag tro?
Kram
Johanna

14 kommentarer:

  1. Grattis på namnsdagen!!
    Härligt med frukost på sängen :)
    Här ska jag hinna med massor, måla lite vägg, packa inför roadtripen på måndag och bortbjuden ikväll... Och här sitter jag, det duger inte!!
    Ha en fin namnsdag och grattis på de andra också ;)
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Grattis! Wow, tre namnsdagar på en vecka,inte dåligt :) Kramar Marthina

    SvaraRadera
  3. Grattis lilla fruntimmer;) kram Lisa

    SvaraRadera
  4. Grattis på namnsdagarna !
    Gulligt av din man att fira dig så.

    Kramar
    Anci

    SvaraRadera
  5. Stor Grattis till alla namnsdagar! Dina förädrar ville nog att du skulle firas ordentliigt en gång per år!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Då har du namnsdag på min födelsedag! :-D Grattis till oss båda!!

    SvaraRadera
  7. Ja. vi kan ju fira lite nu när det är fruntimmersvecka!
    Härligt med frukosten, han är allt snäll han din J..

    kramar

    SvaraRadera
  8. Mysigt att vakna så=))
    Och grattis!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  9. Vilken härlig morgon - Grattis på Johannadagen! Ha det gott! Pernilla

    SvaraRadera
  10. Verkligen lyx med frukost på sängen! Och stort GRATTIS på namnsdagen!

    SvaraRadera
  11. Grattis, hoppas hela din namnsdag blev fin! Frukost på sängen är ju härligt att få, lyx i all sin enkelhet!
    Ha en fin fruntimmersvecka också!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Grattis på namnsdagarna:) Själv heter jag Sara Johanna sp jag har två namnsdagar denna vecka:) Så mysigt med frukost på sängen! Ha en fin lördagskväll!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  13. Grattis till dig på din namnsdag. Hoppas du får någon vilopaus i ditt arbete.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  14. Jättemysigt med frulle på sängen, mycket omtänksamt av J :) Och grattis till dina andra två namnsdagar också! Kramkalas

    SvaraRadera