fredag, juni 01, 2012

Min blogg fyller ett år!!!!!!

Maj månad har ju varit ganska känslofylld
och det har hänt otroligt mycket, dock inget positivt direkt.
Så på grund av allt detta har jag helt missat att
min blogg faktiskt just fyllt ett år
Hipp hipp hurra;)
Så här såg mitt första inlägg ut,
 den första maj 2011:
Så där, nu är dörren öppen.
 Välkommen in! 
Jag är en nygift levnadsglad tjej, 
som ÄLSKAR att NJUTA.
En av mina passioner här i livet är vackra saker
det kan vara snäckor, stenar, askar, spetsar och smycken. 
Jag njuter av att gå på loppis och i inredningsbutiker. 
Den här bloggen kommer att handla om inredning,
 form och design, shopping, blommor,
foton, roliga klipp,
 smyckestillverkning och annat pyssel.
Detta är min blogg om livets goda ting.... 
Trevlig läsning♥♥
Ja och sen dess har en ny värld öppnats,
tänk så många fina människor som jag
har fått äran att lära känna tack vare att jag
tog mod till mig och började blogga.
Jag började blogga då mitt jobb var
otroligt psykiskt tungt och jag kände mig
dränerad på energi varje dag när jag om hem.
Bloggen blev ett sätt för mig att kunna
koppla bort jobbet och skingra tankarna.
Att jag sen skulle få ut så här mycket
av att våga ta det där steget hade jag aldrig vågat
drömma om...Tack för att ni
peppat mig och gett så mycket fint och kärleksfullt
stöd under vår svåra tid. 
En del av er har jag lärt känna här, genom cyberspace, 
men en del av er har jag ju även 
lärt känna in real life oxå;)
Ni är fantastiska alla bloggare, tack för
allt ni har gett mig det här första året!
Jag är så himla glad för varendaste en av mina 10680
 kommentarer från mina 74000 besökare,
inte illa för min lilla blogg;)
Kanske dax för en tävling för att fira
 eller vad säger ni?
Massa kärlek till er
Johanna

31 kommentarer:

  1. Grattis! Så glad att jag hittade din blogg! Tror att det var för ca 6 månader sedan, men jag minns inte riktigt hur jag hamnade hos dig. Här bjuds både på salt o sött med en trovärdig känsla. Gillar dig! =)

    SvaraRadera
  2. Grattis till ditt första år, hipp hipp hurra!
    Tänk om vi inte hade hittat varandra, det hade ju bara inte gått!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Grattis till ditt första år :), klart att det ska firas vännen.varma kramar Diana

    SvaraRadera
  4. Grattis till ditt första år som bloggare! Hoppas du fortsätter i många år till, för din blogg är en sån härlig källa till inspiration.
    Ha det gott!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  5. Hej =) Vilken otroligt härlig blogg du har. Verkligen, kommer absolut tillbaka. OCh grattis till bloggen som fyller år *hihi* Kram

    SvaraRadera
  6. Stort GRATTIS till din fina blogg på 1-års dagen!

    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
  7. Stort grattis till årsdagen!

    SvaraRadera
  8. Grattis till dig och din underbara blogg!
    Och vi tackar dig för allt du ger genom din blogg!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  9. Grattis till din fina blogg, jag tror jag känt dig sen starten nästan. Och en liten fråga, var det du som i våras visade olika ponchos? Har en som fastnat i skallen och nu hittar jag den inte.
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  10. Grattis till dig och din fina blogg! : )

    SvaraRadera
  11. grattis !!

    en massa kärlek till dig, så mycket fint som du skriver..

    // elisabeth i Vännäsby

    SvaraRadera
  12. Stort grattis till ditt bloggår. Hoppas det blir fler...:-)
    Hälsar Åsa

    SvaraRadera
  13. Grattis till ditt första bloggår!

    Massa kärlek tillbaka:)

    SvaraRadera
  14. Grattis på ettårsdagen. Tycker den trappan på bilden är så inspirerande och snygg, kram Katta

    SvaraRadera
  15. Gratulerar till 1 år på bloggen! Vilken fantastiskt vacker bild du hade!
    Tävling låter bra!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  16. Grattis till det första bloggåret! Kram Mia

    SvaraRadera
  17. Grattis till bloggåret! Vilken tur för oss att du vågade! :)

    Kramar

    SvaraRadera
  18. Grattis på blogg-födelsedagen då får man säga =)
    Jag har inte läst din blogg så jättemycket men det är ju aldrig försent att börja =)
    Lägger till dig på min blogglista så jag hittar till dig igen.
    Hoppas att du får en fin vecka =)
    Kramar ifrån mig

    SvaraRadera
  19. Grattis till årsdagen!! Du inspirerar! Kram

    SvaraRadera
  20. Åh, kära vän... vill oxå träffas snart, igen... men har tyvärr en jobbhelg framför mig. Har tänkt mycket på dig sista tiden, undrat hur du mår osv. Men vi hörs... Kram

    SvaraRadera
  21. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  22. Ett stort grattis till din Ett-årsdag.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  23. Grattis till dig, du har en superfin blogg! Tävling vore kul :)
    kram

    SvaraRadera
  24. Grattis till din fina blogg! Jag är en rätt ny följare men ser fram emot ett nytt år:)

    Kram Fredrika

    SvaraRadera
  25. Stoooooooooooooooooooooor grattiskram till dig sötaste Johanna!!! Hoppas på måååååånga fler inspirerande inlägg och att juni månad kommer med baaaaara solsken till dig:))))

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  26. OG GJETT OM VI ER GLADE FOR AT DU BEGYNTE Å BLOGGE JOHANNA!!!DU BYR VIRKELIG PÅ DEG SELV PÅ GODT OG VONDT,OG DEN SISTE TIDEN HAR JEG VIRKELIG VÆRT GREPET AV URETTFERDIGHETEN I LIVET OG SKJEBNEN DIN...
    TAKK FOR AT DU ER DEN DU ER OG SÅ HÅPER JEG DU FORTSETTER I MAAANGE ÅR TIL :))
    SUPERDUPERKRAM!
    TOVE.)

    SvaraRadera
  27. Grattis. Har inte så många ord för det jag känner för dig och det du gått igenom, men jag hoppas att du kan se framåt och leva. Du låter som en levnadsglad person.
    Allt gott till dig.
    //Kristiina

    SvaraRadera
  28. Grattis till dig!!!
    Hoppas att du tänker fortsätta att skriva, gillar ditt sätt att skriva!!!
    Stor kram
    Sofia

    SvaraRadera
  29. Hip hip hurra på ettårsdan! Så där lite i efterskott.

    Kram!

    SvaraRadera
  30. Stort Grattis till dig och din blogg! Är så glad över att jag har fått äran att träffa dig IRL, hoppas verkligen att vi ses någon mer gång framöver.

    Kramar

    SvaraRadera