torsdag, mars 08, 2012

När man får ett sug ska man bara ge efter....

I bland blir man sugen på visa saker, 
och häromdagen blev vi sugna på pannkakor
 när vi var på stan jag och min man.
Så vi började jakten- han visste ett ställe sa han
 så vi började gå, men det stället visade det sig 
hade lagt ner för två år sedan;)
Jaha besviken som man kan bli när man
 verkligen sett fram emot något förtsatte vi att gå,
på jakt efter en reasturang, och vet ni då hittade vi 
"Cafe Sirap".
Vilket visade sig vara just vad vi längtade efter,
ett American pannkakes place!
Det var inte så stort ställe men de hade
 många varianter att välja på,
så vi trängde oss in bland allt folk,
 och väntatde gärna ett par
minuter på ett ledigt bord.
När man inte kan välja 
så tar man flera olika och delar på
Äpple, kanel, och valnötter
Bläbär, båbär, blåbär, och
så lite lönnsirap
Choklad, banan och pecannötter
Här sitter vi redo från var sin
sida av bordet för att hugga in;)
Favoriten blev
"Choklad, banan och pecannötter"!!!
Vill du smaka så ta dig till
Surbrunnsgatan 31A!
Kram
Johanna

11 kommentarer:

  1. Oh, jösses så gott det ser ut och så gott det måste ha varit! Mumsigt värre. Ibland blir det något bra fast det kanske inte verkar så först.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh ! Vad gott det ser ut och låter !!!! Mums ! Kan tänka mig att ni njöt :)
    Kramar // Susanne ♥

    SvaraRadera
  3. Skojar du!? Vilket ljuvligt ställe :) Sånt har vi inte här på vischan, men kanske att man kan springa på nåt i Göteborg???
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  4. WOW, den där adressen är inprintad
    i mitt huvud - DIT ska JAG pronto!

    SvaraRadera
  5. Ser farligt gott ut =)
    Kramkram

    SvaraRadera
  6. Åhh...så gott det ser ut!!
    Får nog fixa några egna..blev riktigt sugen!!
    Ha en fortsatt underbar dag!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  7. Men hallå... jag vill oxå följa med dit ;) Kram

    SvaraRadera
  8. Åh, jag måsta nästan titta bort, för det såg så frestande ut!!! Möms! Kram kram kram!

    SvaraRadera
  9. Det där såg riktigt gott ut! Kanske ska fixa lite pancakes här hemma i helgen :) Får börja med en löprunda imorgon ;)

    Ha en skön kväll!

    Kramiz Madde

    SvaraRadera
  10. Det förstår jag att det måste ha varit smaskigt.
    Ibland måste man ge efter för suget ;)

    Såg dig inne hos att vara någons fru och var tvungen att kika in här.
    Trevligt ;)

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera