lördag, december 17, 2011

Vitt utanför

I år känns det som att grenar
 i alla de slag som är hett som inredningsdetalj.
Själv har jag alltid varit förtjust
 i att ta in naturen,
och en vacker lärkgren till exempel
säger jag inte nej till;)
Något som jag vet att jag och väldigt 
många andra längtar efter just nu
är att det ska bli så här vitt 
och fint utanför fönstret!!!
Wips så åker julkänslan 
upp si så där en 100%
Bilder från "Bo Bedre" 
Nu gäller det, med en vecka kvar,
så finns det en hel del att pyssla med
eller vad säger ni?
kram
Johanna

6 kommentarer:

  1. Visst är det snyggt med naturliga ting! Jag har blivit förtjust i lärkpinnarna! Visserligen har de florerat ett bra tag men jag behöver nog lite extra tid att vänja mig!!!

    Snö är det bästa som kunde hända just nu!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Nä, jag vill ha en grön jul jag..
    Snön kan få singla ner lite på julafton, det kunde kanske vara vackert förstås!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Otroligt vackert & visst vill vi ha Snööööö...
    /Kram Kram

    SvaraRadera
  4. Jag känner mig ganska lugn detta året faktiskt.. Men vi får väll se hur det är dagarna innan. ; )!!!

    Lycka till med katt och gran.. hi hi..

    SvaraRadera
  5. Ja visst längtar man efter lite snö. Nu får det gärna komma lite som ligger kvar till julafton. Och pyssel får man väl aldrig för mycket av :)

    Må så gott!

    kram
    Johanna

    SvaraRadera
  6. Ja en lärkkvist hade gärna fått flytta in hos mig... de är så fina, och jag inspireras så av alla fina hem som dekoreras med dem:)

    Läste precis hos Tina att ni träffats IRL.. KUL!!

    Ha en fin lördag!
    KRAM

    SvaraRadera