tisdag, december 20, 2011

Barnmedicin....

När man pyntar kan det hamna
 julpynt överallt;)
Den här ängeln hamnade 
i en fd ampelhållare...
 Just nu njuter jag av att jag har lite jullov
 ialla fall ifrån skolan,
för igår avslutade jag den första terminen, 
med hela två kurser avklarade.
Det firades med ett par klasskompisar
 och några drinkar,
hihi ingen dålig måndag;).
Jag är verkligen tacksam för att
 jag har fått så
många fina klasskamrater, 
och ser fram emot nästa termin,
då ska vi läsa barnmedicin och gå ut på praktik.
Jag ska vara på Neo 
på Sachsska barnsjukhuset, 
och det ska bli superroligt!
Kram 
Johanna

11 kommentarer:

  1. Grattis till de avklarade terminerna :o) Neo låter jätteskoj till nästa år, förstår att du ser fram emot det!
    Hoppas nu att du får en riktigt skön ledighet. Jag önskar dig en God Jul o Gott Nytt År. Vi ses igen i januari :o)
    Kram på dig
    Ulrika

    SvaraRadera
  2. Mysigt med lite pynt här och där=) Vilken roligt utbildning du går, det låter spännande att praktisera på Neo.

    Ha en fin onsdag!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  3. Där kommer du vara en klippa tror jag grattis till barnen : ) Fin ängel : ) kram Sofia som haft en fruktansvärd jobbdag men nu är det bara att ta nya tag!

    SvaraRadera
  4. Härligt med julledighet!!! Och självklart måste ju detta firas, även om det är måndag ;)

    Ha en finfin kväll!
    /Jenny

    SvaraRadera
  5. Så skönt med jullov:) Låter som en spännande termin du har att se fram emot!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Så skönt med jullov..och att kurserna är klara!! Härligt när man hamnar i en klass..där man trivs med dom andra!!! Skrattar lite..har precis en likadan ängel..hon sitter på mitt element..i badrummet..och där har hon sin plats året om!!
    Önskar dej en God Natt!! Kram Annika

    SvaraRadera
  7. Grattis till en lyckat termin och fina kurskompisar!! Kul med en utekväll!!!

    Kraaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  8. Gulligt med lite stäsch i ampelhållaren, där kan den sitta o hålla koll på dig o mannen!
    Kul med neo, vad är det du ska bli när du blir stor?!

    Klem Anna

    SvaraRadera
  9. Heja dig, det är alltid skönt att ha studierna färdiga! Barnmed är ju mitt område, så du kommer att få det superintressant på neo! Det kan jag lova..

    Ha en fin dag, stor kram

    SvaraRadera