torsdag, september 01, 2011

Lisa Bengtsson och lilla jag

Lisa Bengtsson har en ny porslinsservis 
med mönstret Tillsammans. 
Servisen finns i tre delar: mugg med sex olika motiv, 
assiett med tolv olika motiv och en skål som finns i ett motiv. 
Självaste Lisa Bengtsson 
kommer att befinna sig på Formexmässan
 för att visa upp alla sina produkter. 
Och vet ni???
Jag vann två Formexbiljetter hos Handplockat!!!!
Så både jag och Lisa kommer att befinna oss på Formex;)
Vilka av er ska dit? Och vilken dag?
Verkar som många ska dit på torsdag, inte alla va;)
 Jag ska dit på lördag, ses vi då?
Kram
Johanna


16 kommentarer:

  1. Å wow så roligt, stort grattis till din vinst!

    SvaraRadera
  2. Grattis till biljetterna, kommer bli kul och gå på den mässan. Du träffar säkert en massa bloggerskor.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Ha det så underbart kul Johanna! Önskade att jag kunde följt med dig. Du kommer att älska det och kom ihåg att ladda batteriet till kameran! ;)

    TACK för igår - du är bäst!
    KRAM Jennica

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Men grattis till din vinst!!!!!!
    Har länge velat åka till mässan men får aldrig till det...hoppas verkligen att du får en toppendag.

    Jag har dock besökt många andra mässor när jag jobbade som frisör och ett tips att tänka på när man ska på mässa är fotriktiga skor, för man går och går och går och står hela tiden.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Men åh!!! Vilken lyx!! Jag vill också gå på formex!! Så fantastiskt roligt!!! Lyllos dig!

    NJUT och sug i dig av all fin inspiration och ta hem lite till oss som inte är där!

    KRAM
    Elin och Emelie

    SvaraRadera
  6. Hej
    Det är ett härligt porslin:)
    så kul med Formex kommer säkert hem med massor av inspiration.
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  7. Snyggt porslin! Grattis till biljetterna. Kram Fia

    SvaraRadera
  8. Grattis!! Det verkar så roligt att gå dit men jag ska inte. Lisas taxar är fna!

    Kram, kram

    SvaraRadera
  9. Mmmm finfint porslin!.
    Jag önskar också att jag kunde gå på Formexmässan, så lite avis är jag allt ;-)

    SvaraRadera
  10. Så kul för dig och den du tar med;) kram Lotta

    SvaraRadera
  11. Så läcker servis den vill man bara ha. Ha så kul på mässan. Ta med kameran!

    Kram
    Elisabeth

    SvaraRadera
  12. Jättegrattis till dig. Det är ju en dröm man har att en gång komma dit. Sååååå njut nu...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  13. Jag ska inte dit iår, syrran ska men det finns ingen tid över för mig!
    Grattis till dina biljetter, det blir säkert hur roligt som helst.
    Hälsa Lisa att taxarna är så söta!

    Kram Tina

    SvaraRadera
  14. Älskar Lisas taxar, porslinet är underbart!

    Jag ska till Formex, kanske det blir på lördag..eller söndag. Vi får se! Kul ska det bli :)

    SvaraRadera
  15. Å dette var bare vakkert! Enda en ting til ønskelisten ! Godt det ikke er sååå lenge til jul ;O)

    SvaraRadera