måndag, september 26, 2011

Koh Phangan

I dag började min fina vän Anna 
på samma utbildnig som jag;)
Tjhohho så himla kul att hon oxå kom in!!!!
Vi bestämde oss för att gå till Koh Phangan
 för att fira efter skolan.
Om ni inte har varit där så är det
 en supercharmig restaurang på Södermalm,
som de har inrett som om man vore 
på en restaurang i Thailand...
Vi hade en underbar kväll och njöt av att 
vi kunde sitta ute hela kvällen inte illa så här i slutet av  september- visserligen under infravärme men ändå!
Vi började med ett par mangodrinkar till förrätt
och Barbeque revbensspjäll till varmrätt;)
Sen var vi så mätta och belåtna
 att vi nästan inte orkade gå
 till tunnellbanan 200 meter bort 
för att ta oss hem;)
Tack Anna för en supermysig kväll!
Kram
Johanna

3 kommentarer:

  1. Det såg ut att vara en GOD start på din vecka. Min vecka har också börjat bra :)
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Det är SÅ veckan ska börja, med goda vänner!!

    Härliga inlägg du haft i det sista, vet inte hur jag kunnat missa dem, men nu är jag uppdaterad igen!!

    Klem Anna

    SvaraRadera
  3. Roligt att din kompis går på samma skola som dej.

    Har varit på den här restaurangen, gillar den :-)

    Ha en bra onsdag. // Lissen

    SvaraRadera